Co dobry coach może dla Ciebie zrobić?

Co dobry coach może dla Ciebie zrobić? [Marcin Rzucidło]

Czy wiesz, dlaczego sprzedajesz tyle, ile sprzedajesz (ani więcej, ani mniej)?

Gdziekolwiek jesteś ze swoją sprzedażą (w dobrym lub złym miejscu), jest to bezpośrednim odzwierciedleniem następujących elementów:

  1. Twojego nastawienia (tego, co myślisz o: sobie, sprzedaży, swoich produktach, usługach i klientach)
  2. Twojej wizji (tego, co chcesz i oczekujesz od sprzedawania)
  3. Twoich nawyków (tego, co robisz, aby sprzedawać) i
  4. Twoich umiejętności (tego, jak dobrze potrafisz sprzedawać)

To cztery klucze do zagadki sprzedaży. Tworzą one szczególną mapę Twojego świata, której używasz każdego dnia, aby poruszać się po obszarze swojej sprzedaży.

Co jeśli ta mapa jest zła?

Jeżeli ta mapa nie prowadzi Cię do celu, do którego chciałbyś dotrzeć, zamień ją na taką, która będzie lepsza.

Być może jesteś tak przywiązany do swojej obecnej mapy, że nie jesteś w stanie jej się pozbyć.

Być może nie wiesz nawet, że Twoja mapa nie jest dobra.

A być może ktoś uporczywie przekonuje Cię, że taka właśnie – najlepsza dla Ciebie – jest.

Dlatego dobrze jest sprawdzić to z kimś z zewnątrz, kto ma wystarczająco dużo „kartograficznego” doświadczenia, kto nie jedną mapę widział i nie jedną ścieżkę przeszedł.

I jest w stanie czasem dostawić na Twojej mapie choćby jedną kreskę, która zrobi różnicę.

Co dobry coach może dla Ciebie zrobić?

Dobry coach przeprowadzi z Tobą rozmowy, których nie chcesz, lecz których potrzebujesz.

Dobry coach skłoni Cię do robienia rzeczy, których nie chcesz robić, lecz które są dla Ciebie dobre.

Dobry coach pomoże Ci się stać kimś, kim nie wiedziałeś, że możesz się stać.

Tak rolę dobrego coacha definiuje Micheal Burt. Nie mógłbym tego ująć lepiej.

Taką właśnie filozofię stosuję jako coach w pracy z moimi klientami.

Chciał(a)byś być jednym z nich? Napisz do mnie.

Wszystkiego, co dobre 🙂

– Marcin

Skuteczne techniki SPRZEDAŻY – szkolenie otwarte (8-9 stycznia, Warszawa) lub szkolenie zamknięte (dla Twojej firmy). Sprawdź

PS. Jeśli spodobał Ci się ten wpis, podziel się nim używając przycisków poniżej. W ten sposób przysłużysz się komuś, kto może potrzebować inspiracji i rozwiązań. Dziękuję 🙂