Daj klientom to, co masz najlepsze (edycja 2017/8)

Daj klientom to, co masz najlepsze Marcin Rzucidło

Czy jak coś zdarzy się dwa razy, to można to nazwać tradycją?

Załóżmy, że tak.

Rok temu opublikowałem ten post, w którym zawarłem te wpisy, które w roku 2016 cieszyły się największą popularnością (tzn. były najczęściej czytane przez osoby odwiedzające ten blog).

Żeby zatem tradycji stało się zadość, także w tym roku taką listę – najpopularniejszych wpisów z ostatnich 12 miesięcy – publikuję poniżej.

Daję Ci (jeszcze raz) to, co (także według Ciebie) było na tym blogu najlepsze.

I dziękuję Ci, że tu zaglądasz.

Wszystkiego, co dobre,

Marcin

Najpopularniejsze wpisy na blogu w 2017:

  1. Co zrobić, gdy klient mówi: „Nie jestem zainteresowany”?
  2. Komunikacja z klientem: to, co mówisz jest ważne; to, jak mówisz, jeszcze ważniejsze
  3. Jak zadbać, aby spotkanie z klientem było udane?
  4. „Czy może Pan teraz rozmawiać?” Pytać, czy nie pytać?
  5. Obiekcje klienta: jak sobie z nimi radzić?

Skuteczne techniki SPRZEDAŻY – szkolenie, które pomaga sprzedawać więcej. Sprawdź

PS. Jeśli spodobał Ci się ten wpis, podziel się nim używając przycisków obok. W ten sposób przysłużysz się komuś, kto może potrzebować inspiracji i dobrych rozwiązań. Dziękuję 🙂