Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?

Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży [Marcin Rzucidło]

Pytania są najmocniejszym i najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży.

Albo wykorzystujesz je świadomie i sprawnie, osiągając zamierzone cele. Albo używasz ich przypadkowo i niewłaściwie, często rujnując swoje wysiłki sprzedażowe.

Przestań poruszać się po omacku i zobacz, dokąd dobrze zadane pytania mogą Cię zaprowadzić.

Dzięki książce „Jak skutecznie wykorzystywać pytania w sprzedaży?” poznasz sprawdzone mechanizmy działania skutecznych pytań oraz nauczysz się je sprawnie używać.

Tak, aby móc je wykorzystać w komunikacji z klientem i osiągać zamierzone rezultaty: zbierać informacje, budować relacje i wywierać wpływ.

Przez to sprzedawać lepiej, więcej i skuteczniej.

Książka zawiera solidną dawkę wiedzy, niezliczone, praktyczne przykłady oraz specjalnie zaprojektowane ćwiczenia, które pozwolą Ci łatwo przełożyć to, czego się uczysz na Twoje własne sytuacje sprzedażowe.

Masz jakieś pytania o pytania w sprzedaży?

Zapewne odpowiedzi na nie znajdziesz w książce 🙂

Lista rozdziałów:

  1. Sześć pytań do Ciebie zanim zaczniesz sprzedawać
  2. Jakie pytania zadaje sobie klient?
  3. Jak już pytasz, to uważnie słuchaj
  4. Psychologia pytań: automatyzm reakcji
  5. Psychologia pytań: kierowanie myślenia
  6. Psychologia pytań: kto zadaje pytania, ten prowadzi rozmowę
  7. Pytania otwarte i zamknięte
  8. Krótkie (zamknięte) próbne zamykanie
  9. Długie (otwarte) próbne zamykanie
  10. Kieruj klienta na pozytywy
  11. Kiedy klient mówi: „Nie wiem.”
  12. Co jeszcze?
  13. Co innego…?
  14. A co jeśli chodzi o …?
  15. Nie mów, tylko pytaj
  16. Edukuj klienta
  17. Taktyka wykorzystania pytań w sprzedaży
  18. Jak pracować z materiałem w tej książce?

Kup ebook za 29 zł

Książka jest dostępna w formie elektronicznej (pdf). Po zakupie otrzymasz ją ode mnie mailem. Jeżeli potrzebujesz fakturę, wystarczy, że po otrzymaniu książki prześlesz mi dane.

Masz pytanie? Napisz do mnie. Odpowiem w ciągu 24 godzin.

***

PS. Wiele osób, które pracowały z książką poleca ją i chwali sobie to, w jaki sposób pomaga ona im sprawniej i skuteczniej pracować z klientami. Przez to osiągać te rezultaty, które przedtem były poza ich zasięgiem: więcej klientów i więcej sprzedaży.

Potwierdza to tylko moją wiarę (popartą własnym doświadczeniem), że wiedza i rozwiązania zawarte w książce są wyjątkowo wartościowe.

Zainwestuj 29 zł w książkę, a jeżeli z jakichkolwiek powodów dojdziesz do wniosku, że nie jest dla Ciebie, wystarczy, że napiszesz do mnie maila, a ja gwarantuję, że zwrócę Ci całą kwotę. Bez żadnych pytań. A Ty zatrzymasz książkę!

100% ryzyka jest po mojej stronie. Co Ty na to?

Dlaczego to robię? Ponieważ wierzę w potężną moc i wartość tego, o czym w tej książce napisałem. Wierzę w to na tyle, że nie obawiam się dać Ci stuprocentowej, bezwarunkowej gwarancji satysfakcji.

brand-157839_640

Kup ebook za 29 zł

Kto pyta, nie błądzi.