Nie jest mądrze zapłacić zbyt dużo, lecz rzeczą gorszą jest zapłacić zbyt mało

Nie jest mądrze zapłacić zbyt dużo, lecz rzeczą gorszą jest zapłacić zbyt mało / Marcin Rzucidło / Rozwiązania Skutecznej Sprzedaży

Nie jest mądrze zapłacić zbyt dużo, lecz rzeczą gorszą jest zapłacić zbyt mało.

Jeśli zapłacisz zbyt dużo, stracisz trochę pieniędzy – to wszystko.

Jeśli zapłacisz zbyt mało, możesz stracić wszystko.

A to dlatego, że rzecz, którą kupiłeś nie była w stanie przynieść Ci tego, po co ją kupiłeś.

Zwykłe prawo rozsądku biznesowego mówi, że nie można zapłacić mało, a dostać dużo.

Nie da się tego osiągnąć.

Jeśli robisz interes z kimś, kto oferuję niską cenę, warto dodać do tej ceny tyle, ile uważasz, że pokryje Twoje ryzyko.

W ten sposób będziesz miał wystarczająco dużo pieniędzy, by kupić coś lepszego.

Praktycznie nie ma rzeczy na świecie, której ktoś nie będzie mógł trochę pogorszyć, by sprzedać ją taniej – a ludzie, którzy przy zakupie sugerują się tylko ceną, są ich naturalnymi i słusznymi ofiarami.

Słowa te przypisuje się Johnowi Ruskinowi (1819-1900), który już w XIX wieku był orędownikiem uczciwej ceny za uczciwą wartość.

Cena jest prawdopodobnie najczęściej wykorzystywanym zastrzeżeniem przez klientów.

Kiedy następnym razem Twój klient podniesie argument ceny, podziel się z nim tym cytatem 🙂

I tym także:

Jesteśmy biedni, więc nie stać nas na kupowanie tanich rzeczy.

I jeszcze tym:

Niezadowolenie ze złej jakości trwa znacznie dłużej, niż radość z niskiej ceny.

A potem pokaż mu ten obrazek:

Wszystkiego, co dobre 🙂

-Marcin

Skuteczne techniki SPRZEDAŻY – szkolenie otwarte (8-9 stycznia, Warszawa) lub szkolenie zamknięte (dla Twojej firmy). Sprawdź

PS. Jeśli spodobał Ci się ten wpis, podziel się nim używając przycisków obok. W ten sposób przysłużysz się komuś, kto może potrzebować inspiracji i dobrych rozwiązań. Dziękuję 🙂