Jaki problem swojego klienta rozwiązujesz?

Dlaczego klienci kupują?

Dlaczego Ty kupujesz?

Sprawa jest relatywnie prosta.

Nie jesteś, nie robisz i/lub nie masz tego, co byś chciał.

To powoduje poczucie dysonansu, pewnego „bólu”.

To jest Twój problem.

Problem, który chcesz rozwiązać.

I jeżeli rozwiązanie tego problemu znajdujesz (lub przynajmniej wierzysz, że znajdujesz), kupujesz je.

Zatem kupowanie to nabywanie rozwiązania określonego problemu.

A jeżeli kupowanie to nabywanie rozwiązania określonego problemu, sprzedawanie to oferowanie rozwiązania tego problemu.

Jaki problem swojego klienta rozwiązujesz?

Wszystkiego, co dobre,

– Marcin

Skuteczne techniki SPRZEDAŻY – szkolenie otwarte (8-9 stycznia, Warszawa) lub szkolenie zamknięte (dla Twojej firmy). Sprawdź

PS. Jeśli spodobał Ci się ten wpis, podziel się nim używając przycisków obok. W ten sposób przysłużysz się komuś, kto może potrzebować inspiracji i dobrych rozwiązań. Dziękuję 🙂