Zarządzanie czasem: Jak wiedzieć, co robić, a czego nie? (wideo)

Zarządzanie czasem: Jak wiedzieć, co robić, a czego nie? Marcin Rzucidło / Rozwiązania Skutecznej Sprzedaży

To drugi wpis i wideo w tym mini-cyklu o tym, jak sprawniej zarządzać sobą w czasie.

Jeżeli nie widziałeś pierwszego wideo, obejrzyj je, zanim przejdziesz dalej.

Znasz już Prawo Parkinsona

Prawo Parkinsona (a w zasadzie jego odwrócenie) pozwala zmieścić więcej działań w czasie, którym dysponujesz.

Dzisiaj czas (!) na drugie narzędzie, które pomoże Ci decydować, co w ogóle jest warte Twojego czasu, uwagi i energii.

Reguła Pareto

Reguła Pareto pomaga priorytetyzować.

Pomaga podejmować decyzje, czym się zająć, a czym nie. Przez to jest nieoceniona jeśli chodzi o oszczędność czasu, który często jest „zjadany” przez czynności, na które w ogóle nie powinno być miejsca w Twoim kalendarzu.

A jeśli jest, oznacza to, że cierpią rzeczy ważne, na które masz zbyt mało czasu, lub – o, zgrozo – nie masz czasu w ogóle.

W tym materiale wideo dowiesz się, jak Reguła Pareto działa, i jak możesz ją wykorzystać. Aby osiągać więcej. Cokolwiek to więcej dla Ciebie oznacza.

Wszystkiego, co dobre,

– Marcin

Skuteczne techniki SPRZEDAŻY – szkolenie otwarte (8-9 stycznia, Warszawa) lub szkolenie zamknięte (dla Twojej firmy). Sprawdź

PS. Jeśli spodobał Ci się ten wpis, podziel się nim używając przycisków obok. W ten sposób przysłużysz się komuś, kto może potrzebować inspiracji i dobrych rozwiązań. Dziękuję 🙂